İçeriğe Atla Menüye Atla

 
RSS

HABERLER

Coronavirüs Salgınının Dijital İçerik Tüketimine Etkisi 21 Nisan 2020
foto
Coronavirüs Salgınının Dijital İçerik Tüketimine Etkisi Türkiye’de COVID-19’un ilk vakasının çıkmasının ardından dijital içerik tüketim alışkanlıklarında da değişimler olduğu gözlemlendi. IAB TR Internet Ölçümleme Araştırması verilerine göre:
[Devamı]
Avrupa Dijital Reklam Yatırımları 2018’de 55 Milyar Euro’yu Aştı 17 Ekim 2019
foto
Geçtiğimiz hafta Varşova’da gerçekleşen Interact Konferansı’nda açıklanan AdEx Benchmark Raporu’na göre; Avrupa Dijital Reklam Yatırımları Video, Mobil ve Sosyal medya yatırımlarının büyük artışının etkisiyle geçen yıla göre %13,9 büyüyerek 55,1 milyar €’ya ulaştı. Bu aynı zamanda 2011’den bu yana görülen en hızlı büyüme olma özelliğini de taşıyor. Böylece Avrupa Dijital Reklam Pazarı 2012’ye oranla yaklaşık 2 katından fazla büyümüş oldu.
[Devamı]
Dijital’de İnsan Kaynağı Raporu 2019 Yayınlandı 17 Ekim 2019
foto
İlki geçtiğimiz yıl yayınlanan ve IAB Avrupa Eğitim Yürütme Komitesi tarafından hazırlanan Dijital’de İnsan Kaynağı Raporu’nun 2.si geçtiğimiz hafta yayınlandı. Rapor bu yıl da sektörümüzdeki yetenek açığı ve kalifiye eleman eksikliği ile mücadele edebilmek için önemli bulgular ortaya koyuyor.
[Devamı]
Türkiye’de 2019'un ilk yarısında medya yatırımları 4,3 milyar TL oldu 05 Ekim 2019
foto
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 İlk 6 Ay Raporu’na göre; toplam medya yatırımları yılın ilk yarısında 4,3 milyar TL olarak gerçekleşti. İlk 6 aylık verilere göre medya yatırımlarında en büyük pay yine televizyonun oldu. %48,1 pay ile birinci olan televizyonu %31,0 ile dijital mecralar izledi. Türkiye pazarlama iletişimi dünyası sektörün gelişimi adına derneklerin birbiriyle yakından çalıştığı yeni bir döneme girdi, buna paralel olarak bu yıl ilk kez dernekler deneyimlerini birleştirerek Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’nu birlikte hazırladı. RD, RVD, IAB TR, ARVAK, URYAD, MMA olmak üzere tüm sektör derneklerinin verilerini bir araya getiren rapor, yeni bir metodoloji ile hazırlandı.
[Devamı]